:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, March 22, 2008  
 
 
Berbaloi akhirnya
Siang tadi ada sambutan Maulidur Rasul di sekolah.. saya tak sempat nak snap satu keping gambo pun disebabkan sampai di sekolah baru tersedar yang kamera dah ditinggalkan atas meja..huhu. Kami cikgu-cikgu nih sama-sama berarak dengan pelajar sekitar 2.6 km..kemudian sama-sama mendengar ceramah yang disampaikan oleh seorang ustaz dari Slim River. Pengisian yang sangat padat+ penyampaian yang tidak boring. Sampai lar ke acara penyampaian hadiah, kebetulan saya duduk berdekatan dengan 'anak-anak' saya.. mereka dah senyum-senyum pada saya..confident leh menang lar tuh.. Tapi saya buat2 malas nak layan.Dan bila diumumkan, yes..memang kami menang untuk kategori tingkatan 1.. Saya cuma tunjukkan isyarat bagus pada mereka. Takleh nak tunjuk excited sangat cikgunya nih. Last sekali rupenye ada kejutan lar pulak ( ingat AF jer ada kejutan ker..haha) Kak Rosliza selaku pengacara mengumumkan ada hadiah untuk juara untuk keseluruhan,
" untuk juara keseluruhan ini, memang ustazah pun tak boleh nak lawan khat-khatnye itu"
Si Syafiq dah pandang saya senyum-senyum..dan seperti yang diharapkan 'anak-anak' saya itu, mereka menang untuk keseluruhan okies...kalah form 4-form5 tuh. Saya nampak kegembiraan di wajah mereka-mereka itu. Hadiah itu untuk mereka sebenarnya, bukan untuk saya. Saya cuma tumpang kegembiraannya saja :)
posted by NuRuL @ Saturday, March 22, 2008  
3 Comments:
  • At 11:39 PM, Blogger AK said…

    wah2!
    tahniah!
    hehe napa chekgu dia tak lompat2 skali?
    pastu g atas pentas, rampas adiah, then, "lihatlah dunia!!!"
    hehehe

    sambungan mengimbau kenangan semalam, sebenarnya banner maulidur rasul kita pown menang dulu... taun 2000, wah dah 8 taun berlalu! eheh!

    (sambung mengimbau kenangan kembali...) hehe

     
  • At 7:39 AM, Blogger NuRuL said…

    ak_0143
    imbau lar kenangan banyak2..hehe..
    cekgunyer nih takleh nak tunjuk excited sangat..kang berbulu cekgu2 lain tgk..hehe

     
  • At 12:56 PM, Blogger khairul najmi yusof said…

    lor pakcik kamoo pun ada disini...

    Hurm... waktu form2 ngan form 4 kelas sy menang untuk kecerian kelas kemerdekaan. habis semua kategori kelas sy sapu. dari yg single sampai kelas. Waktu tu rasa puas hati sangat. guru kelas pun senyum jer... INgat lagi mintak kat ustaz nak bendera sehelai dua tapi bila dpaat bendera tgk2 sampai 6 helai. baik itu ustaz.

     
Post a Comment
<< Home