:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, March 01, 2008  
 
 
Malu lagi..huhu..
Saya menemankan kawan saya Siti yang datang dari Nilai ke jalan TAR mencari kain pasang untuk dibuat baju kurung baru katanya. Habis menawaf kedai-kedai kain di area masjid jamek dan jalan TAR tuh, kami menapak pulak ke SOGO..nak beli jam pulak kawan saya nih.. Bila masuk ke SOGO yg sokmo aje sale tuh pepaham je larr..saya ter'bekenan lar dengan satu t-shirt nih dengan satu sandal..murah saje lagipun..so apa lagi..memang terus saja saya ke kaunter pembayaran. Hujan lebat dah pulak masa kami nak menapak ke komuter bank negara tuh ( oh..ya..stesen komuter bank negara sudah berwajah baru). Sampai di stesen Rawang, kena pulak tukar tren nak ke tempat saya pulak. Kaki dah lenguh..badan dah seram2 sejuk sebab hujan..kepala dah pening..semua dah ada..masa bershopping tak ingat dunia..huhu. Sampai saja komuter, saya terus saja melangkah masuk pikir nak sampai cepat saja. Tetiba ada sorang brader nih masuk sambil bersuara..
"sapa punye nih woi..tak ingat nak ambik ker"
Terpandang lar brader nih tengah pegang beg plastik SOGO yang berisi kotak kasut.. ok ow..saya punya lar..huhu..Ya Allah Nurul..buat lagi perangai gini..huhu!!!


Alahai..nasib baik lar ada brader tuh..kalo tak buang duit saja lar saya beli sandal+ tshirt nih :(
posted by NuRuL @ Saturday, March 01, 2008  
3 Comments:
  • At 2:18 PM, Blogger Ina said…

    Hahah bahaya betul penyakit Nurul nih! Xleh la bli brg mahal2 ek. Nnt if penyakit tu dh hilang br leh bli :D Hubby kiter pn ada penyakit ni. Tp nasib baikla slalu lupa psl nk wat sesuatu aje n bknnya tertinggal brg2 mahal merata2. Kiter pn btl2 xphm. Kiter pn terpk2 cmner ek nk hilangkan penyakit ni?

     
  • At 8:21 PM, Blogger hayad said…

    penyakit nurul ni mmg kronik Ina. tanya la dayah ni. dayah ni la jadi tkg ingatkan dia.lama2 aku jgk berjangkit penyakit dia neh...mintak simpang! kekeke

     
  • At 10:32 AM, Blogger NuRuL said…

    ina --> tu lar ina..tak tau dah nak buat camne nih..careless sokmo..huhu

    dayah-->well..u know me..hehe

     
Post a Comment
<< Home