:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, February 25, 2008  
 
 
Saya ingin senyum part I
Kenapa saya ingin senyum dan sangat hepi??? Ini adalah kerana saya sekarang sudah boleh meng'online'kan diri di rumah saya ini dengan adanya perkhidmatan Celcom Broadband itu..Bestnya..boleh online 24 jam..boleh apdet blog selalu..boleh bada blog orang..( ha..ya lar sangat..karang online punye pasal..kerja tak settle..cari nahas namanya itu..huhu)




posted by NuRuL @ Monday, February 25, 2008  
2 Comments:
  • At 5:19 PM, Blogger Qaseh Bidadari said…

    mcm ne fee celcom broadband ni cikgu?

     
  • At 11:19 AM, Blogger NuRuL said…

    mama,
    untuk celcom broadband nih yg unlimited punyer fixed RM 68 per month..cumanya kita kena beli modem sendiri.. tp saya sekarang nih gunakan hp sebagai modem..untuk hp nih kena guna 3g hp. Kalo nk beli yg usb modem macam kt iklan tv tuh depends pada brand.. tp rate rege dari RM 300 -RM 700

     
Post a Comment
<< Home