:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, February 29, 2008  
 
 
MaLu..HUHU!!!
Al kisahnya..di pagi-pagi hari tadi saya dah bersemangat untuk meng'online'kn diri. Settle suma keje, badan pun dah wangi..makanya saya pun menyambungkan lar hp saya untuk connect ker celcom broadband ini..tetiba 'connetion fail..your ppp link control was terminated'. Ah sudah..apa ke halnye pulak nih..dan dengan semangatnya saya pun terus lar contact careline celcom..saya rasa sejak2 saya jadi pengguna celcom broadband nih, dah 4-5 kali saya call ke careline nih..mentang-mentang free..haha.
Operator : ya cik..ada masalah yang boleh saya bantu
Saya : ehmm..nih pasal celcom broadband saya, saya try connect tak dapat
Operator : cik gunakan hp sebagai modem ya?
Saya : yup
Operator : sebentar ya cik..saya cuba semak..
maka dipendekkan cerita.............................................................................................................................
Operator : Boleh saya tau cik..sim kad yang cik gunakan untuk broadband ni ada dalam hp tak?
Dan...serentak dari itu jugak..saya terpandangkan sim kad 3g itu dalam bekas atas meja saya nih..ok ow!!!
Saya : ok..ok..saya dah tau kenapa tak boleh. ( Malu ok..waa)
Operator : Ada apa lagi yg boleh saya bantu cik? ( tetiba saya rasa macam kena perli..huhu)
Saya: takde dah..( cover malu ok)
Operator : ok..terima kasih kerana menghubungi celcom careline.
Ah..sangat malu rasanya..huahua. Sebabnya terjadi gini, saya gunakan hp saya nih sebagai modem makanya tiap kali nak connect saya terpaksa tukar sim kad maxis itu kepada simkad 3g yg celcom punye itu..tp pagi tadi ntah camne larr otak saya nih boleh lupa..kan dah termalu sendiri di pagi hari..nasib baik lar operator tuh tak nampak muka ok..huahua. Apa pun terima kasih lar pada operator-operator celcom yang baik hati dan mesra pelanggan setiap kali saya call ke careline celcom tuh.. tapi saya harap ianya bukan lar disebabkan perbualan -perbualan itu akan dirakam..hehe.
posted by NuRuL @ Friday, February 29, 2008  
2 Comments:
  • At 7:39 PM, Blogger hayad said…

    hang ni la...tak abeh2 dengan perangai hang yg gtu..adoi!!!

     
  • At 11:31 PM, Blogger NuRuL said…

    tuh larr dayah...sib baik on the phone jer..huhu

     
Post a Comment
<< Home