:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, February 26, 2008  
 
 
Saya ingin senyum part II
Maaf jika entry saya kali ini penuh dengan warna KUNING..saya kan fanatik dengan KUNING sekarang ini. Sukan sekolah dah pun selesai jumaat yang lepas...dannnn..saya sangat gembira kerana rumah KUNING telah menang besar. Wah..satu kepuasan bagi saya. Bermula dengan juara merentas desa, merangkul pula juara perbarisan, hiasan khemah di tempat kedua, dan yang paling-paling gumbiranya... KUNING telah menjadi juara keseluruhan dalam acara padang. Even bukan saya yang berlari 100m,200m, dan beratus2nye lagi tuh tapi saya rasa hepi melihat kegembiraan students-students saya itu. Tak kisah larr kulit muka sekarang nih dh jadi berbelang2 sampaikan pakai bedak pun still takleh nak cover..tapi kire itu satu pengorbanan lar dari cikgu2nya ini..cewah..

Yeah..kami juara!!!

Muka bangga+hepi


Kata orang..kami menang perbarisan sebab jampi serapah 'langcang kuning' itu..haha..iya lar sangat

Saya sangat suka formasi ini:)

cewahh!!!

Tugas saya sebagai penolong ketua rumah boleh nak dikatakan berakhir. Yup..sukan dah habis..lepas nih saya nak menumpukan sepenuhnya pada akademik. 2 weeks more before holidays..huhu..asyik teringat nak cuti jer..haha




posted by NuRuL @ Tuesday, February 26, 2008  
4 Comments:
  • At 8:36 AM, Blogger Acaii Jawe said…

    slm cikgu nurul, amboi2 cikgunye plak yg terlebih suke ek,hihihii...:P sampai sanggup berbelang dek kerana pasukannya,ceewahh...slmt kembali mengajar cikgu ye..:)

     
  • At 5:19 PM, Blogger Qaseh Bidadari said…

    perghhh!juara tu!

    tahniah cikgu!

     
  • At 10:48 AM, Blogger NuRuL said…

    Acai-> cikgunya sentiasa bersemangat..hehe

    mama-> yahh..kami pecah tradisi menjadi juara tahun nih :)

     
  • At 11:01 PM, Blogger hayad said…

    uish..umah aku pun kena mng gak la nih

     
Post a Comment
<< Home