:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, February 20, 2008  
 
 
HiDuP KuNiNg!!!
Tetiba jer saya rasa fanatik dengan kaler KUNING okies...Terasa warna KUNING itu memberikan semangat pada saya. Tapi ekceli, saya tak sabar menantikan saat berakhirnya sukan sekolah saya nih.. secara rasminya saya dan Kak Faridah boleh meletakkan jawatan sebagai ketua guru rumah KUNING ..owh..sangat penat lar. Muka saya nih dah mula nak jadi berbelang-belang..uwaa!!! Tapi saya sangat sukaaa...kebanyakan atlet-atlet rumah KUNING did very well..huahua..terasa bangga jap. Tapi syok owh..terasa berbaloi kepenatan saya tuh.. bila kat atas padang memberi support pada budak-budak yang berlari tuh saya rasa cam lupa diri pulak..haha. Iya lar..setiap kali acara saya pulak yang excited terlebih..dengan berbaju kurung pulak tuh terkinja-kinja memberi support..uishh..hilang keayuan saya.
Terasa malu pulak bila saya ke sekolah esoknya ada students yang tegur "cikgu nurul..semangat tul yer sokong rumah kuning semalam" aduh..malu I tau..huhu. Tapi..tak sabarnye nak tunggu hari jumaat nih!!! okies..nanti lar apdet pasal hari sukan..hopefully KUNING boleh jadi juara..yeszaa!!!
posted by NuRuL @ Wednesday, February 20, 2008  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home