:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, February 10, 2008  
 
 
I did it again..huhu
Aduh..kerana penyakit pelupa..
saya pernah hilang hp di dalam bas
saya pernah hilang walkman sebab tertinggal kat pantry desa IK
saya pernah tertinggalkan kunci keta kat pasar malam bangi nun
saya pernah bawak keta tanpa pasang lampu di waktu malam..
Sib baik saya ada member saya cik dayah yang selalu jadi reminder saya..huhu
dan tadi.. disebabkan badan dah penat+ letih menempuh perjalanan dari lenggong-KL hampir 10 jam..uwaa..penat seh..
sampai di R&R Ulu Bernam..masa nak top up touch n go yg..saya dah tercicirkan kad touch n go ntah di mana..Ya Allah...careless sungguh saya nih..
Hasilnya..terpaksa lar berterus terang dengan jurutol di jalan duta tuh..tol yang sepatutnya 24.80 didouble sampai 47.
camne lar nak hilangkan sikap pelupa nih..huhu
posted by NuRuL @ Sunday, February 10, 2008  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home