:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, January 11, 2008  
 
 
Salam Maal Hijrah
3 hari sekolah..hari nih dapat cuti rehat2 kat rumah..1st time rasanya waktu cuti saya habiskan di rumah..haha..nampak sangat saya nih kaki berjalan. Setengah hari yang pertama sangat lar bosan, housemate saya pulak dengan kelas tuisyennya.. tup tap remote astro tuh saya tekan cari2 cerita yang best..siaran langsung sambutan maal hijrah tu pun saya tonton sampai ke habis.. tapi seronok sebenarnya dapat bermalas-malasan di rumah..dapat jugak saya settlekan keje-keje yang masih belum di settlekan..saya jadi guru kelas 1D tahun nih...setakat nih pelajar-pelajar saya senang nak dihandle..parents mereka pun amat senang nak berurusan. Harap-harapnya mudah lar urusan saya sepanjang tahun nih..hopefully
posted by NuRuL @ Friday, January 11, 2008  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home