:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, December 03, 2007  
 
 
My Bestfriend Wedding

Jumaat lepas saya ke Baling pulak, menghadiri majlis penting best friend saya Ija dan suaminya Shahril @ Abg Yen. Ceria saja member saya nih nak jadi isteri orang…saya selaku peneman setia Ija tatkala Abg Yen melafazkan Kabul dari tok imam..tapi aiyo..tok imam situ banyak lar pulak kerenahnya…panjang lafaz nak kena ada harkat-harkatnya pulak..tapi even tersekat pada yang pertamanya..alhamdulillah majlis berjalan lancar. Lain tempat lain caranya kan. Majlis Ija nih sekaligus jadi macam reunion member2 satu univ dulu..walaupun tak ramai bising juga sekejap lar bilik pengantin Puan Ija tuh sampaikan terpaksa di tegur jap..hehe. Masa bersalam nak balik dengan Ija, kami masing-masing sebak sekejap..huhu..ter’emosi kejap..banyak benda yang kami kongsi sepanjang bersahabat nih..sedih lar pulak. Tapi dari saya sebagai seorang sahabat, semoga kedua-dua mempelai nih hidup bahagia and live happily ever after..cewah!!!

Senyuman bahagia :)

Letih rasanya ada aktiviti sokmo nih..minggu nih saya nak berehat di rumah saja lar..mak pun dah bising anak dara dia tak lekat di rumah time-time cuti nih..huhu. tapi opss..saya ada janji dengan sepupu saya yang bertiga tuh nak menonton movie Enchanted..aduhai!!!

posted by NuRuL @ Monday, December 03, 2007  
1 Comments:
  • At 8:42 PM, Blogger hayad said…

    muke ja dgn abg yen ada keserupaan..tp awat abg yen kurus sgt?

     
Post a Comment
<< Home