:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, September 28, 2006  
 
 
di bulan puasa..
salam ramadhan..salam puasa. Secara rasminya aku bukan lagi bergelar 'kakak koop'..dan sekarang aku bekerja sambil-sambil belajar buat kuih-kuih raya di rumah sorang makcik nih..best jugak rupanya tapi tipu lar kalau aku kata tak penat kan..mana ada keje yg relax pun. Ada 4 orang sumanya yang keje..antara suma-suma tuh..aku sorang saja bleh lar nak dikatakan anak dara..hehe..yang lain sumanya makcik-makcik. Tapi aku tak rasa canggung sangat pun..sebab sumanya aku dah kenal. Kata makcik tuh tempahan sumanya ada lar dekat-dekat 3o ribu pcs..fuh..banyak kan!!! Mintak-mintak lar aku terus bertahan sampai akhir puasa..InsyaAllah
posted by NuRuL @ Thursday, September 28, 2006  
2 Comments:
  • At 5:47 AM, Blogger Assaif S.N said…

    huyoo.. buat kueh ape eh?

     
  • At 9:28 PM, Blogger NuRuL said…

    banyak jenis kuih..dekat 1 jenis kot..sakit bahu den..hehe tapi ilmu buat kuih tuh lar yang penting. Mana tau..thn depan saya lak jadi tauke..hehe

     
Post a Comment
<< Home