:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, April 07, 2005  
 
 
sekali tgk berita
Aku nih jarang sket nak tgk berita... tp semalam tiba2 terpacak kt Tv pas solat maghrib. 2 perkara yang aku tertarik sket. Pasal timun laut atau lebih dikenali ngan gamat terdampar Port Dickson.. bukannya satu tp beribu2.. terfikir jap aku..petanda ape pulak nih, nak jadi tsunami lagi ker? ye larr...sebelum jadik tsunami yg lps bilangan ikan yang banyak kt laut..pastu sebelum gempa bumi baru2 nih..ikan lumba2 pulak tiba2 ade kt perairan laut mesia nih. Lepas satu2 kan...risau..tuh jer larr yang boleh aku cakap..lagi satu yang aku cam agak tersentak semalam bile diorg tunjuk visual orang2 yang aku kire tak bermoral ( aku rasa istilah tuh dh agak sesuai) pegi selongkar baju2 yang nak didermakan pada mangsa2 tsunami. Ape larr diorg nih.. jadik cam tempat pembuangan sampah lak aku tgk..baju2 tuh elok2 dlm kotak pegi semakkan.. nak kata diorg nih orang miskin..aku rasa tak sebabnye baju2 yang diorg pakai tak menunjukkan pun diorg tuh dari golongan tuh.. ade tuh siap tayang2 lagi kt kamera..bangga larr konon " muka aku dpt masuk Tv". Dalam orang lain sibuk2 menderma ade gak orang yg perangai camnih.. ape nak jadi larr orang mesia nih.
posted by NuRuL @ Thursday, April 07, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home