:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, March 29, 2005  
 
 
gempa bumi lagi!!!
Pagi tadi..bgn2 jerr dgr adik aku ngan mak aku bercerita pasal gempa bumi kt sumatera...then balik dari antar firdaus ke sekolah..aku dpt SMS dari Fiza..tanyakan sahih ke tak berita yg penang pun bergegar..USM pun katanye agak teruk...terkejut gak aku..tak perasan lak dlm berite.. ( aku tak dgr pun berite pagi sebenarnya..heheh). Terus2 aku msg Dayah ngan Sue yang ade kt png..risau gak aku bile dpt tau berite camtuh.. Alhamdulillah.. Diorg kata just gegaran jerr..teringat kata2 Dr. Fadzillah Kamsah.. Allah masih sayangkan hambanya..tu larr sebabnye kita dpt petunjuk dari kejadian2 seperti nih supaya lebih beringat dan renung balik apa yang tersirat di sebalik suma2 nih..
posted by NuRuL @ Tuesday, March 29, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home