:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, April 05, 2005  
 
 
Penat!!!
Semalam ke Penang nak antar Kak Yong ( cousin aku ) balik ke Kampus..kali nih baru larr aku diberi kepercayaan penuh dr Parents aku drive sendiri.. tgh siap2 nak balik dpt call dr Cik Adik..gtau Angah jatuh ngan luka teruk.. terus aku ngan Cik Dah decide nk trus ke Ipoh antar jeli gamat.. time drive balik nih larr aku rasa mmg menguji kesabaran..Masa kt atas bridge hujan teruk.. siap ngan angin kuat lagi.. aku mmg agak cuak ..dlm ati mmg tawakal jerr.. Cik Dah lak tak reti drive..lenguh kaki nih sikit2 tahan clutch..Masa dah sampai hujung bridge memang aku syukur sgt..smpi ke highway Ipoh dah satu hal..jem teruk...aku rasa dkt 5 KM kereta berderet2.. rupenye accident lps dr terowong tuh.. sudahnya dkt pukul 8 br smpi kt Umah Cik Adik.. Alhamdulillah..si Angah nih dah ok sikit..cumanye Cik Adik aku kena amik cuti nk jaga smpi btul2 angah nih sembuh.. Nak balik tuh jenuh jugak larr Cik Dah pesan kt 3 beradik tuh jangan buas2 sangat..tp budak2 ape larr yg diorg tau..sampai rumah semalam dh dkt kul 11... Ayah ngan Mak aku kata..lps nih diorg dah leh harap larr aku nak drive sorang2 pun..heheh.. tak cuba mana tau kan.. :)
posted by NuRuL @ Tuesday, April 05, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home