:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, March 23, 2005  
 
 
antara rumah dan kampus
Kalau di kampus, aku larr orang yang terawal bangun. Jam berbunyi jerr dah celik mata nih. Siap jadi tukang kejutkan rumet lagi.
Tapi di rumah, naper larr payah sangat nak bukak mata, selagi mak tak kejutkan mmg tak bangun larr jawabnye.. even dah terjaga pun..selagi tak dgr suara mak panggil aku..selagi tuh larr aku berangan atas katil.
Kalau di kampus, pagi2 lps solat subuh semangat jerr aku nak pegi jogging..takde pun rasa nak tido balik.
Tapi di rumah, segan pulak nak pegi jogging sorang2. Kadang tuh pas subuh aku leh sambung tido..habis adik2 aku pegi skolah baru larr jaga balik.
Kalau di kampus, tak kisah makan ke tidak. bleh jerr tahan berlapar.
Tapi kat rumah, asyik nak makan jerr kejenye..camne nih?
Kalau di kampus, pc aku asyik terpasang jerr.. main game larr..dengar lagu larr..rajin jerr aku nak defrag..scandisk larr..tukar2 wallpaper larr..
Tapi kt rumah, kalo tak on internet mmg jarang larr aku bukak...defrag pun dah jarang.
Kesimpulannya..duduk di rumah..aku rasa tahap kemalasan aku dah makin melampau.
posted by NuRuL @ Wednesday, March 23, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home