:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, March 16, 2005  
 
 


Yuhuuu..dah habih exam..pasnih dah start holiday, dah leh balik umah.. macam2 aktiviti yang bleh aku buat kat umah..yang paling2 utamanya..leh online internet slalu. Opps terlupa lak..hapi belated besday tuk sorang member yang nun jauh kat US. Wishes tuk dia
Thanks sebab sentiasa ade untuk aku bercerita, tak jemu dengar cerita2 aku even benda tuh bende yang remeh since dari mula2 kenal sampai larrr sekarang.
Thanks lagi sebab luangkan masa tuk chatting ngan aku, walaupun kadang2 waktu malam die di sana sepatutnye dihabiskan untuk study. Kadang2 saja jerr aku buat tak paham yg die sepatutnye study..takpe kan?
Thanks jugak sebab die yang introduce aku about this world of blogging. Sabar kalo aku tanya pasal coding nih..payah tuh nak terangkan thru internet.
Thanks untuk poskad2 cantik yang diposkan ( w/pun ada yang aku 'ter'hilangkan..gomen ne!!!) dan jugak..lagu2 jepun yang sweet didengar.
And last but not least..thanks sebab die sudi jadik kawan aku!!!
For all those things that U've done, even for U , it may not be so important but I'm really appreciate it. And hope U'll keep it on

posted by NuRuL @ Wednesday, March 16, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home