:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, March 18, 2005  
 
 
penat!!!
Semalaman aku tak lena tido .. gara2 Khalilah demam tiba2... bangun subuh pun dh kul 7.00 lbh..pas mandi..siap aku leh sambung tido pulak...kebetulan pulak Mak ade program qiamulail kt surau mlm tuh.. mmg Kak Yue die larr yg diharapkan...risau gak aku kalo demam tuh berterusan..bukan ape..aku yg beria2 nak ajak diorg ikut aku balik ari tuh..tp tadi cam dah kurang sikit larr panasnye. Byk ragam rupenye budak2 nih kalo dah sakit.. kejap sejuk...kejap panas..nak itu larr..nak ini larr...kalo hilang sabar larr..memang tak terlayan. Kejap2 die nangis.. sebabnye..khalilah nih mmg manja sket.. aduhai..sian lak dgr die nangis tuh. Bila aku bercerita kt Mak time die dh balik surau.. mak aku kata dulu2 aku pun camtuh jugak...alamak..terkena balik kat aku.
posted by NuRuL @ Friday, March 18, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home