:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, February 17, 2005  
 
 
borang LM
Banyak benda yang harus difikir nak isi boring LM nih, agak berserabut fikiran aku. Ditambah pula dengan nak menghadapi saat "cuti" nih Kesian pulak orang2 sekeliling aku bila aku asyik moody semacam. . Tanya senior pengalaman diorang, ade yang cakap camtuh.. ade yang cakap camnih..tempat tuh ok..tempat nih tak ok. Obrsever tuh ok, observer nih tak ok..Pening!!! Aku rasa suma bakal2 cikgu kt USM yang nak LM nih berdebar2. Time2 camnih dah takleh pikir nak sama ngan kawan2 sendiri. Ikut nasib larr kalo dapat sama pun. Lagi lama aku simpan boring tuh, lagi lama aku berfikir agaknya, selagi tuh jugak tak tetap pendirian aku. Even ade orang yang kata kat Taiping nanti dapat Ong Saw Lan yang observe ( diorang kata die nih strict abis), even ade jugak yang kata students2 taiping perangai bleh tahan jugak nakalnya. Even ramai geng2 aku mintak kat SP nun..biar lah..aku dah malas nak pikir. Anggap larr semua tuh nanti cabaran yang bakal aku hadapi. Kalo nak ikut sama ngan geng2 pun, posting nanti sorang2 jugak. Bangun pagi2 tadi, aku isi boring yang terbiar kosong tuh, dari isnin ari tuh.. keputusan aku tetap..Taiping & Kepala Batas..TITIK!!! Sebelum lecture PGT 311 aku dah pegi antar. Selesai satu cerita!!!
posted by NuRuL @ Thursday, February 17, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home