:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, February 19, 2005  
 
 
Kenapa orang suka membuat gossip tanpa amik kira kesahihan satu2 cerita tuh. Tak pasal2 aku dah digossipkan gara2 aku dan Naim bertukar kenderaan. Padahalnye Naim pinjam keta aku sebab nak selesaikan projek die...dan tak nak susahkan aku, dia kasi guna moto die. Tup2..ade orang yang bertanyakan aku hubungan kitaorang yang sebenar... dari first year lagi 'citer' antara kitaorang nih dicanangkan...tapi seingat aku dah lama citer nih senyap jerr... tapi tgk bende2 camnih kononnya menguatkan lagi larr andaian diorg nih..jgn kata kawan2 aku..yang kawan2 Naim pun sama gak nak usik2...Silap aku ngan Naim gak larr kot, tak penah nak menafikan. Ingatkan dengan buat dek, bende nih akan hilang sendiri. Lepas nih kitaorang kena wat announcement ko kt penghuni2 IK tuh..tak pun wat sidang akhbar...panggil wartawan Berita Kampus..hehehee..senang!!! Satu USM nih leh tau kisah sebenar!
posted by NuRuL @ Saturday, February 19, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home