:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, March 02, 2005  
 
 
MAC is coming!!!!
Setelah mengharungi hari minggu keseorangan, akhirnya balik gak rumet aku. Ape rase duduk sorang2 nih? sunyi sangat. Aku takleh larr hidup sunyi2, dah biasa dikelilingi orang agaknya. Padahalnya kena biasa2kan..ye larr kesunyian tu pun salah satu dari lumrah hidup. Sabtu lepas, dalam sibuk nak habiskan baca TITAS sempat lagi aku pegi jadi Fasi kat MGS Penang.. mak ai.. namanya budak sek rendah tapi speaking power dari aku. Aku lak naik malu ngan diorang nih.
Alhamdulillah, dah lps dah 2 paper. Rabu ari tuh KUT 203, semalam lak TITAS. Kesejukan aku dlm DP A tuh menahan aura air cond. Dan yang paling2 bestnye.. skang dah masuk bln 3..hehehe.. ape yang sepeselnye??? Sebab ada satu hari dlm bulan tiga nih yang paling best..hehe..ingatkan masuk bulan baru nih, nak tukar layout blog..nak jadik cam orang nih..tiap2 bulan berganti jerr theme blog die..tapi rasa cam malas nak memikir lak. Tengok2 larr kalau ade mood nanti.. .. sekarang nih hanya nak melalui Mac kali nih dengan hati yang gembira
posted by NuRuL @ Wednesday, March 02, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home