:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, February 07, 2005  
 
 
iklan
Penah tgk iklan nih..aku dah lupa iklan ape
Ayah: Bunga!!!
Anak: bukan...orkid larr!!!

Ape kena mengena ngan aku? Semalam lps antar anis n the gang balik ke penang, aku ngan mak aku ikut highway kamunting..nak lalu jalan lama dah dekat mlm sgt. Tambah2 pulak aku yg nak drive. Then.. ktorg berenti kt Bukit Gantang nak solat maghrib.. time di surau tuh ade sorang budak pompuan comei nih..comei sangat.. Agak aku dlm umur 2-3 thn..Aisyah namanye! Suka tgk keletah die.. Lepas mak die solat, die yang rajin pegi lipat sejadahnye. Nak jadik cerite, time nak makan meja diorg sebelah ngan meja aku n mak.. tgh nak tunggu order sampai.. sempat larr aku meyan keletahnya yang bijak mulut tuh. Kebetulan kat situ ade nasi lemak daun pisang, siap ngan sudu sekali plastik
Aisyah : nih ape nih?
Aku : Nasi (konon2 nak mengajar larr nih)
Aisyah : Sudu larr
oppss...die tunjuk kt sudu rupenye.. termalu jap aku..ehehe.. tapi mmg comei larr keletah si Aisyah nih. Nak balik tuh siap flying kiss lagi kat aku. Best mak ngan ayah die ade anak camtuh.
posted by NuRuL @ Monday, February 07, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home