:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, February 04, 2005  
 
 
wajah baru
Blog aku tukar wajah lagi! As usual, mesti larr feveret kaler aku jadik theme warna tuk blog nih lagi..aku suka warna biru! Suka sangat2..bagi aku biru tuh mendamaikan. Hati dan fikiran jadik tenang jerrr bila pandang warna biru..Segar jerr mata yang mengantuk time2 study bila tgk wrapper biru kt depan meja study nih. Bila aku kata aku suka warna biru, tak semestinya aku tak suka warna lain, aku bukan larr fanatic ngan biru nih, bukan suma barang2 aku warna biru..Baju2 aku pun byk jugak warna pink, Cuma kalo orang tanya warna ape yang mendamaikan aku, semestinya jawapan aku biru! Maybe orang lain ade warna feveret masing2 dan ade sebab sendiri naper pilih warna tuh jadik feveret kaler..suma orang ade citarasa masing2 kan!!! Bila pulak warna lain akan jadik theme tuk blog aku? Well I will think of that..just wait n see!!!
posted by NuRuL @ Friday, February 04, 2005  
1 Comments:
  • At 1:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    The leathered oval object is flying in football with great success and while searching for other football nurul successes I read your wajah baru. Failure is not an option for most football and my passion as read at football has a similar theme. You have a great read here and thanks for promoting the great game in life.

     
Post a Comment
<< Home