:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, October 24, 2007  
 
 
Apdet lepas raya
Saya kembali berseorangan di rumah sewa saya itu. Akak-akak hosmet saya dah habis praktikal. Satu perasaan yang asing bila balik sekolah takde orang di rumah. Masih teringat-ingat masa-masa yang lalui sebelum nih bila ada Kak Ila, sama-sama melepakkan diri seketika di depan tv melepaskan lelah sekembali dari sekolah..pastu bila ada rasa yang tak puas hati dengan sekolah sama-sama lar kami melontarkannya. Sunyinya saya rasa saat nih..takde kawan yang boleh diajak bersembang. Kalau dulu sebelum pergi sekolah tengah hari sama-sama lar kami menyibukkan diri di dapur masak untuk bawak bekal..sekarang nih alahaiā€¦nak masak pun saya rasa macam tak padan jer sebab sorang-sorang. Tengok tv pun sorang-sorang..alahai..sungguh tidak best. Malam 1st tuh satu rumah saya terpasang dengan lampu..hehe..tipu lar kalo kata saya tak takut. Sudah lar baru lepas hujan yang sangat lebat disini, jadinya bunyi suara sang katak pun bersahut-sahutan..macam-macam perkara bermain dalam kepala saya. Tapi dengan tawakal, saya lelap jugak sampai ke pagi. Saya dah membilang hari di calendar saat-saat untuk cuti sekolah hujung tahun, ada dalam kira-kira 3 minggu saya akan menempuhi hidup berseorangan nih( cewah).. saya sedapkan hati..tak lama jer lagi. Sampai bila yer saya akan duduk sorang nih..dah tak larat lar life bujang camnih..huhu. Nak kawen jer rasa..keke ( cakap memang senang). Harap-harap next year nih akan ada lar cikgu perempuan bujang akan posting ke sekolah saya nih, boleh lar saya dapat housemate baru..InsyaAllah. Oh..ya seperkara lagi .. Alhamdulillah, syukur saya akhirnya lulus interview baru-baru nih. Isnin baru nih masa nak punch card Kak Ayu kerani pejabat sekolah saya panggil saya untuk ambil surat tawaran perlantikan ke lantikan tetap DG 41.

Banyak perkara yang nak kena settlekan jugak nih, medical check up, surat sumpah, isi borang itu ini.. mudah-mudahan cepat lar segalanya selesai.

posted by NuRuL @ Wednesday, October 24, 2007  
2 Comments:
  • At 2:08 PM, Blogger Unknown said…

    cngratulate nurul...
    even x knal...
    glad to hear yg u dh dpt kje ttp~

    all da best 4 ur future!

    xoxo

     
  • At 7:45 PM, Blogger hayad said…

    bestnyer hang dah lantikan...aku berdebar lagi nih

     
Post a Comment
<< Home