:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, September 09, 2006  
 
 
Jejak Kasih
Tak disangka-sangka, keje sementara di Koop MRSM nih menemukan aku ngan 2 orang cikgu yang ngaja waktu aku di Kulim dulu. Satu hari yang sama, tapi waktu yang berbeza. Mungkin kafe tutup membuatkan diorg nih datang membeli belah di Koop nih.
Ustaz Mustafar & Cikgu Omar. Teringat aku di Kulim dulu, ustaz dikenali dengan ustaz munakahad..sebabnya??? Tiap kali tasawur, tajuk munakahad lar yang rajin disentuhnya..budak-budak laki kat sana suka sangat lar bab-bab gini. Yang suprisenya, Cikgu Omar lak still ingat lagi nama budak-budak kelas aku dulu..terharunya!!!
Petangnya, waktu prep datang lar dua- tiga orang budak-budak nih..
"kak nih anak murid ustaz Pa yer"
Ada pulak cikgu-cikgu lain yang datang "Anak murid ustaz Pa rupenya yer"
Lar..tak pasal-pasal aku dapat gelaran baru!!! Malu lak aku..huhu
posted by NuRuL @ Saturday, September 09, 2006  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home