:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, March 10, 2006  
 
 
Di usiaku 23 thn
Hurmm..aku dah 23 tahun. Syukur padaNYA..23 tahun dah aku berkesempatan menumpang hidup diatas bumiNYA, melalui pelbagai suka duka dan ragam hidup. Lepas maghrib 7hb, aku dpt SMS dari Mak & Ayah. Wish tuk aku..sebab kata mak kalo ikutkan calendar islam lepas maghrib dah cukup 8hb..ye tak ye jugak kan.. Menginjak ke malam, Sue pulak datang bilik..macam2 ktorg sembang..pasal life, future, posting n sumanya lar. Sengaja Sue tunggu sampai kul 12 semata-mata nak kasi kad…huhu..terharunya. Bila sue nak balik, bukak jer pintu bilik , Anis, dayah& Umi dari jauh dah nyanyi kat aku sambil bawakan Kek Coklat..tgk2 pulak tulis kat atas kek tuh “Happy birthday dari Mak&Ayah” speechless jap aku Rupenya Mak mmg dah berpakat ngan Anis, mintak Anis belikan kek then celebrate untuk aku..really2x aku tak sangka..Mak ngan Ayah nih memang sentiasa ada kejutan yang tak disangka-sangka .. Aku phone umah time2 jugak..sembang2 kejap ngan mak&ayah..then ktorg makan kek ramai2 sambil sembang-sembang..tahan ngantuk aku malam tuh tapi sedap tuh kek yang Anis belikan tuh…chocolate moist lagi..jangan jeles..hehe. yup..it’s such a wonderful memory to me..akan jadik salah satu kenangan yang aku akan ingat sepanjang life nih..Sebelum nak lelap mata malam tuh, banyak memori yang aku recall balik..teringat yang tiap kali birthday aku dari dulu Mak&Ayah tak penah lupa..teringat dulu masa di MRSM diorg amik cuti tuh kalo birthday aku jatuh pada hari keje..dtg ke kulim semata-mata nak spend masa ngan aku, btul larr aku nih anak manja kot..tiba-tiba gak aku jadi sayu bila kenangkan tahun nih last dah aku celebrate birthday ngan member2..Last jugak kot nak merasa jadi birthday girl..ye larr.. tahun depan dah melangkah ke alam pekerjaan..surely aku akan rindu suma2 nih..!!!
posted by NuRuL @ Friday, March 10, 2006  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home