:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, December 31, 2005  
 
 
Balik Rumah
Tak sampai seminggu kat kampus..aku balik umah lagi. Mak pun tak leh nak cakap apa2...paham sangat dah kot perangai anak dara dia nih. Dalam feri aku seingat-ingat aku larr..dekat setahun aku tak balik naik bas..masa tsunami thn lepas aku dah bwk kereta kat USM..Penatnye rasa dan Aku dah agak sebab bertolak dah agak petang sure akan sampai malam, awal2 aku dah mintak Mak tunggu di Kuala Kangsar..takut terlepas bast last nak ke Lenggong. Dalam bas, Mak call gtau takleh nak ambik kat Kuala..Protes gak lar..tp pikir2 mcm sempat jer kejar bas last tuh...so aku pun buat tak kisah jer..tp dlm bas dari taiping nak ke Kuala dpt SMS..gtau yg Mak&Ayah dah tunggu kat Kuala..heheh..aku dah agaknye..tak sanggupnyer diorg nih nak hampakan aku..yahoo!!! Bestnya balik umah..eiii..ntah ape2 larr aku nih..camnih nak posting ke Sabah:P nanti jadik cam mak cakap lak..duit gaji aku habis bulan2 buat tambang flight balik semenanjung.
posted by NuRuL @ Saturday, December 31, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home