:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, December 31, 2005  
 
 
Borang Posting
Sampai sekarang borang posting aku belum terisi kat mana2 ruang pun..kosong jer lagi. Due date hantar 7/1 nih.. cumanya dokumen-dokumen yang diperlukan aku dah siapkan awal. Syukur, cangred aku cukup tuk 6 sem nih..kalo tak nak mintak balik kat canselori caj 5 ringgit tuk sekeping cangred yang hilang. Kata sorang member aku, kat canselori tuh penuh ngan budak2 cikgu yang nak mintak cangred..kerani kat situ pun dah bleh agak sebab nak isi borang posting. Dalam kalut2 cari sijil SPM pun sib baik gak ade terselit dalam clear holder tuh.. jenuh jugak larr aku menadah telinga dengar ayah merepek.. dalam hal macam nih aku puji ayah sebab ape2 dokumen memang ayah jaga elok..cumanya anak dia nih tak ikut perangai ayah yang teliti tuh..main pakai letak jer dalam clear holder tuh.Berbalik pada borang posting nih...takde terpikir pun lagi 4 negeri yang aku nak letak dalam list pilihan tuh. Ntah larr...fikiran aku still samar-samar kot. Kadang-kadang aku rasa nak posting jauh-jauh..cari pengalaman sementara time muda nih...tapi aku takut aku yang tak kuat hati nanti.Kalo ikut Mak, memang dia nak aku posting ke sini balik..cumanya aku yang tak nak. Teringat si dayah nih bila masing2 sibuk tanyakan list negeri pilihan, dia kata dia nak tulis semua 14 negeri dalam kertas, gulung pastu cabut mana-mana 4.Bleh lar kot Dayah..nak tiru cara camtuh..hehehe. Ehmm..tunggu larr sampai tarikh 7hb tuh.
posted by NuRuL @ Saturday, December 31, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home