:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, February 11, 2006  
 
 
Sepanjang perjalanan..
Syukur Alhamdulillah..masih dipanjangkan umur untuk balik ke rumah cuti mid sem nih...dalam perjalanan balik ke rumah semalam, aku hampir-hampir accident sebelum sampai ke tol juru. Sampai di salah satu simpang jalan tuh, 2-3 buah bas kilang yang aku kira mungkin dalam perjalanan nak hantar pekerja memintas dan salah satu dari bas-bas tuh ntah camne lar drivernyer nak menghala ke lorong kanan tanpa bagi signal..mujur masa tuh aku tak bawak laju and sempat brek..tapi memang brek mengejut lar..macam nak terputus nyawa kejap time tuh. Tak salah rasanya aku buat kesimpulan, driver2 bas kilang nih memang tak pikir keselamatan orang lain, bukan setakat pengguna jalan raya yang lain..tapi penumpang dalam bas tuh jugak. Sebabnya..sepanjang perjalanan tuh aku jadi takut tgk betapa lajunya diorg nih kejap-kejap memotong antara satu sama lain. Aku dah larr drive sorang2 lagi semalam, hafiz tak jadi balik sebabnya still ada match hoki..cerita lainnya pulak..sampai dah sekerat jalan kot, aku rasa macam tak balance jer aku drive..so berhenti jap kat hentian sebelah Sungai Bakap, aku perasan tayar keta nih mcm tak cukup angin.. masa nih baru larr aku terfikir pentingnya check awal2 keta before nak drive jauh.Sebelum nih balik ngan hafiz sumanya harap kat dia.. Sudah lar nak isi tayar angin pun aku tak reti..sudahnya aku berenti kat stesen minyak, buat muka tebal mintak pekerja kat situ tolong isikan angin tayar nih. Huh..tak boleh nak marah lar bila certain2 orang cakap, perempuan nih hanya tahu drive jer sebabnya aku lar salah satu dalam golongan tuh..huhu!!!
posted by NuRuL @ Saturday, February 11, 2006  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home