:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, May 30, 2005  
 
 
Kenduri lagi
Hari nih saje ade 4-5 kenduri kawen kt tmpt aku..bersusun jugak larr pegi..last2 aku pegi 2 kenduri jerr..kenduri kak ina yg satu taman nih ngan kenduri abg aqi..tu pun tak lama sbb nk rush ke ipoh..nk borak2 ngan pengantin puntak sempat..yg lain mak ngan ayah jerr pegi berdua. Dulu2 punye larr payah mak nk ajak aku pegi kenduri nih tapi bile digertak mak..kenduri aku nanti (cewah...cam tak lama jerr aku nak kawen) takde orang nk dtg..jadi larr aku pengikut setia mak..anak dara sorang..camnih larr..lagi pulak..kata mak..belajar hidup bermasyarakat sket..fikir2 btul gak..bila hidup dlm komuniti ramai nih takleh nk buat sikap pentingkan diri..tolong menolong tuh kena ade..bile kite rajin menolong...dah2 tentu bile kite susah ade orang akan tolong kite pulak.


Image hosted by Photobucket.com

Dah kawin abg aku nih..buat aku sedar yg aku bukan lagi budak2 kecik :)
posted by NuRuL @ Monday, May 30, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home