:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, January 26, 2005  
 
 
Balik USM???!!!
Pagi2 lagi dah kena bangun ( pagi2 pun 6.30 jugak larr)..sebelum balik nih byk bende nk kena bereskan. Basuh baju, sidai baju, kemas umah..kena masak lagi. Agak kelam kabut jugak larr...tu pun sib baik bahan2 tuk aku masak, aku dh siapkan mlm tadi. Sblm2 nih, time nk balik Mak ade tuk siapkan suma2 tuh...time nih terkena pulak Mak aku ade kursus...bile kena camnih..baru larr aku tau cmne penatnye mak aku. Kadang2 aku kagum ngan insan2 bergelar EMAK nih.. diorg leh buat byk keje dlm satu masa dengan sistematik. Contoh terdekat Mak aku larr.. dlm sibuk2 nk wat preparation tuk kursus tuh sempat jugak nk buat kerepek tuk anak2nya bawak balik.. Pagi nak bertolak tuh pun sempatkan siapkan breakfast tuk ktorg. Mula2 dulu aku cam memberontak dlm hati bila 2-3 menjak nih mak aku asyik bz memanjang tapi bila renung balik yang mak aku tak penah nk abaikan tanggungjawab die..aku kena pikir positif balik. Mak aku dah banyak luangkan masa tuk ktorg so sekali sekala ktorg yg kena paham kehendak tugas Mak. Pasnih..2 ari larr ayah ngan adik2 aku kena makan lauk kedai sblm Mak balik. Sian gak..tp aku ade klas..kalo penang ngan lenggong nih dekat, leh jerr aku berulang balik. Ehmm...diri ini masih terasa malas..tahap kesedaran masih blum ade agaknye!!!!
posted by NuRuL @ Wednesday, January 26, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home