:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, January 24, 2005  
 
 
Adik perempuan???!!!
Teringat dulu2..time mak aku nak delivered baby..bile org tanya aku nak adik ape...dgn pantas aku jawab..adik perempuan. Tapi sudahnya sampai larr yg bongsu...yg kluarnye suma hero2. Aku membesar dengan dikelilingi adik2 lelaki aku yg bermacam2 peelnya..suma ade perangai sendiri..Nakal??? Usah dicakap larr.... tapi itularr pahit manisnya life family aku. Dulu2 rasa boring jugak jadik anak pompuan sorang..pastu sulung pulak tuh...takde kwn nak main..takde abang & kakak tuk ngadu..tapi bila dah besar nih, aku fikirkan balik, ade hikmahnya semua tuh.. syukur jugak larr aku sorang jerr pompuan..untung lagi ade rasenya. Tak yah nak jealous tak tentu pasal..(aku nih jealous sket... ;) ngan adik laki pun leh jealous..kalo adik pompuan lagi larr aku rasa ). Dan sekrang...aku bahagia bile suma sepupu2 aku pompuan.. kirenye aku tumpahkan kasih sayang untuk adik pompuan aku yang aku nak sgt dulu kt diorg2 nih larr. My mom side..ade Khalisah, Khalilah, Khaliqah , Shahirah & Shafiqah. Tiap kali cuti si Khalilah ngan Khalisah nih sure2 aku angkut bawak balik umah aku..Garang2 aku ngan diorg pun, tetap diorg syg kt Kak Yue diorg nih..heheheh (perasan sendiri). Then, mlm semalam satu family balik umah atok belah ayah aku sbb ade kenduri.Aku jarang2 balik kesini...terkejut gak bile tgk punye larr ramai baby2 pompuan.. untung atok aku..suma cucu yg lahir thn lps pompuan. Ade Athirah, Afiqah, Farihah, & Nabila. Dah lama aku tak cium bau baby...kire aku lps geram larr kt diorg2 nih.. Paling2 aku suka mengagah si Farihah..riang jerr bagi respond ...mmg pdn ngan erti namanya "kegembiraan". Bile direnung2 balik..amat payah aku jumpa org yg delivered baby...dpt baby laki..salah satu tanda akhir zaman juga tanpa kita sedari. Ehmm..rasenye kalo orang tanya aku wheter aku nak adik lagi ke tak...rasenye2..cukup dah larr..Tunggu Mak aku dpt cucu larr pulak..kekekeke.
posted by NuRuL @ Monday, January 24, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home