:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, January 05, 2005  
 
 
Ayahku sayang
Hari nih aku kira hari bermakna dlm family aku…ayah yang tersayang menyambut ulang tahun ke 50. Dah masuk ke angka 5 rupenye ayah aku nih. Takde perkataan yang boleh describe baper banyak dah pengorbanan yang ayah aku dah lakukan utk kami sekeluarga. Ayah aku sekolah tak setinggi mana…waktu umur 10 tahun dah bergelar anak yatim. Dengar cerita ayah waktu kesusahannya masa kecil2 dulu buat aku tersentuh..aku ingat lagi..ayah tenang jerr bercerita sedangkan aku dah teresak2 menangis. Walaupun dah melalui erti keperitan, ayah aku tak pernah berdendam dengan orang2 yang tak mempedulikan kesusahannnya waktu kecil dulu walau aku kira sepatutnya orang2 tuh boleh menghulurkan bantuan. (Kadang2 aku pulak yang rasa benci..boleh ker?). Semalam sempat larr aku msg mak, tanya ape yang mak nak kasi pada ayah..ehmm..boleh tahan romantic mak aku nih..katanya nk buat surprise dinner..Ape reaksi ayah nanti ek..moge2 ayah gembira. Aku yang jauh nih…(cewah…mcm jauh sgt jerr) hanya dapat menitipkan doa semoga hidup ayah akan terus diberkati sentiasa dilimpah rahmat oleh NYa. Moge2, anak pompuan ayah yang sorang nih akan dapat membalas balik segala pengorbanan yang dah ayah tumpahkan.
posted by NuRuL @ Wednesday, January 05, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home