:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, January 11, 2005  
 
 
ehmmmm
Apa yang dah aku buat sepanjang weekend nih…weekend yang sangat membosankan aku rasa.. selain dari habiskan masa tuk siapkan asimen Dr. Zurida yang nak dihantar rabu nih..masa2 terluang aku rasa bosan…bosan sebab pc takde dpn mata..kalau tak boleh juga larr aku menghabiskan masa mengadap game..penat main dynomite..main bejeweled pulak… sampai kan aku sendiri pun dah boring..asyik main game yang sama jerr…Alhamdulillah dlm boring2 tuh habis gak aku settlekan asimen2 yang nak dihantar. Lab report dah beres..paling2 best asimen Dr. Zurida larr… berkat kesungguhan cikgu Nurul dan cikgu Fiza (hehehe..cikgu Dayah jgn marah yerr..). 2 petang aku ngan fiza dengan bantuan cik abangnya memerah idea nak fikir model yang kreatif yang nak dihantar..last2 jadik jugak larr ‘pencil of elements’ ( saje2 aku bagi nama). Kadang2 aku merungut gak larr..macam2 larr lecturer nih nak…dah kena buat simulated teaching…pastu ngan scripted lessons larr..elements grid larr…nak model pulak....pastu siap ade syarat kena 20 faces…nak pulak yang kreatif2…aduh!!! Kalau aku larr diberi pilihan nak asimen yang cmner…baik bagi ktorang nih adapt ngan suasana sekolah..tak larr nanti praktikal takut2..kalau silap aribulan bleh nangis lagi time2 praktikal nanti..tapi tu larr..dah namanye students…ade member fiza yang tgk ‘pencil of elements’ tuh..siap kata “kreatifnye cikgu2 sekarang”..kreatif kerr camtuh.. aku rasa dah terpaksa..pastu nk pulak markah yang tinggi..mana tak kreatif…dah betul2 mengajar nanti camne ek…mampukah aku jadi kreatif cam sekarang jugak??? Ish..ape nih blum ape2 lagi dah nak give up…tak..tak..aku tak give up lagi..hasrat nak jadik cikgu masih menebal lagi dlm hati aku nih..ehmm..aku sekadar luahkan sedikit rasa hati aku jerr.

lawa larr nih konon2nya
posted by NuRuL @ Tuesday, January 11, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home