:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, January 15, 2005  
 
 
Hujung minggu di USM
Minggu nih terlalu banyak larr acara2 kat USM nih...paling2 grand dah tentunya larr TOT (temasya olahraga tahunan)...pastu ngan ade konvensyen astronomi...mlm nih ade mlm kungfu pulak ( sian pulak bila aku ingat2 ade sorang chinesse tuh duk merayu2 kt ktong nih suruh beli tiket ). Pagi tadi aku ngan member2 aku punye larr semangat nk pegi opening cermony TOT nih... jgn tak tau selama 3 thn aku jadik students USM nih..nih baru 1st time aku berpeluang pegi...thn2 sblm nih ade jerr bende yg menghalang...lagi satu sebab aku pegi nih ..nk tgk adik aku yg jadik ketua kontijen tuk kelanasiswa..bukannya ape...dia dah merungut2 aku tak penahnya nmpk muka aku time die ade game..so this time..sebagai kakak yang baik (hehehe..perasan sendiri)..tak sampai hati nak hampakan permintaan adik aku. Tapi punye larr awal ktorg sampai... dekat nak dua jam menunggu baru larr nampak muka VVIP yang nak merasmikan upacaranya.. konon jerr start 7.45. Salah siapa??? Agaknya VVIP nih mmg rasakan diorg nih mmg btul2 important person...so suka ati larr nak dtg pukul baper pun...( opppss..tersilap cakap ) Kesian gak aku tgk kontijen2 yang kena berbaris tengah2 panas. Tapi so far...acara2 perasmian nih menarik larr.... paling best aku rasa senaman poco2..ade sorang tuh nampak catchy jerr menari nye..dan baru tau gak senaman nih rupenye asal dari perak. Ehmm...orang nih bila ntah nak baliknye..lama btul die berjalan!!!
posted by NuRuL @ Saturday, January 15, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home