:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, January 01, 2005  
 
 
renung sejenak
ade baper jam jerr lagi nk masuk 2005...setahun dah berlalu...aku sure..ramai antara kita nih ade 1001 kenangan sepanjang tahun nih..tak kira larr yang duka mahupun luka..tapi dalam pada tuh baik kita nih muhasabah balik diri kita nih..pikir balik ape yang dah kita lakukan untuk majukan diri..aku sendiri pun rasanya masih banyak benda yang perlu aku bagi perhatian dalam hidup nih.
kalau nak tgk pada isu2 semasa pulak..baik kt M'sia nih atau pun isu2 antarabangsa nih...banyak benda yang dah jadik..yang mana boleh kita jadikan iktibar..yang pastinya..hari2 terakhir 2004 nih dunia dikejutkan dengan berita gempa bumi...siapa sangka M'sia pun terkena tempiasnya jugak..lebih2 lagi tempat aku bermastautin nih...rata2 students USM kat sini diselubungi kerisauan..hanya berserah pada kuasa ALLAH SWT. Yang pastinya lagi...mlm nih takde acara2 sambutan tahun baru..baik konsert, bunga api atau ape2 pun...satu permulaan yang baik aku rasa...harap2 setiap tahun kita akan sentiasa beringat...tak payah dah larr konsert2 nih...takde ape2 makna pun..meletihkan badan..menghabiskan duit..dan yang seerti dgnnya.
posted by NuRuL @ Saturday, January 01, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home