:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, May 10, 2006  
 
 
Kenangan Baktisiswa
Petang tadi aku ikut Mak ke Majlis perasmian baktisiswa anjuran KEMAS di salahs atu kampung kat sini. terkenang pula kenangan aku berbaktisiswa di Terengganu masa 1st year dulu. Masa itu aku join just nak isi masa cuti, nak rasa pengalaman hidup jadi anak angkat..yup..dpt merasa suasana jadik anak pantai timur nih..teringat lagi masa tuh, family angkat aku takde transport lain melainkan basikal ..jadiknya aku ngan nor-c sepanjang aktiviti diadakan kemana-mana dengan basikal lar kitaorang sorang sebuah..memang jadik anak dara ayu lar kitaorang time tuh..hehe..dekat 1KM jugak tau berbasikal tuh..tp best:)Makan keropok lekor fresh..uish..memang best larr bagi aku yang hantu ngan keropok lekor nih...first makan masak singgang (masakan femes orang ganu), Jadik fasilitator tuk ceramah motivasi, paling aku tak boleh lupa, naik bot penambang di bandar ganu..uish.kecutnya perut time tuh..aku bayangkan kalo terjatuh jer dalam laut yang luas tuh..hehe..ntah ape2. Yup..bila kenangkan, salah satu memori lar dalam life aku..belajar cara hidup masyarakat. Pelajaran yang takkan dapt dari mana-mana bilik kuliah.
posted by NuRuL @ Wednesday, May 10, 2006  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home