:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, May 08, 2006  
 
 
Dah balik rumah :)
Ehmmm..aku dah balik ke rumah..exam pun dah habis. Even aku amat risau ngan result tuk paper Teori Kebarangkalian nih.Just berharap Dr Husna akan lembut hati time marking paper tuh nanti..huhu. Ape nak buat cuti nih yer..jadik penganggur terhormat lar aku. Yeah..aku tukar lagu baru kat blog nih..hari ini & semalam version baru..rancak sket!!! Ehmm..bercerita pasal lagu2 yg diupload ke blog2 nih..ade sorang member aku bercerita, kawan pada kawan dia alkisahnya baru nih upload larr lagu terbaru sorang penyanyi S nih di blognya..tup2 dpt email dari management cik penyanyi nih..akan saman empunya blog nih kalo si empunya blog nih terus jadikan lagunyer as background song tuk blognye...aiyo..terkezut aku!!! Sape penyanyi tuh tak yah lar aku sebutkan kat sini..kang tak pasal2 aku kena saman pulak..huhu
posted by NuRuL @ Monday, May 08, 2006  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home