:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, December 24, 2004  
 
 
cerite ari nih
Start dari isnin ari tuh sampai larr ke ari nih..cerite pasal Hasmawi dan tunangnya yang tak jadi kahwin tuh still jadi tajuk kt muka depan..sapa Hasmawi tuh?..Kalo tanya aku sebelum cerite nih tersebar luas..aku pun tak kenal (ye larr..aku bukannya peminat bola… pemain bola sepak perak sendiri pun aku tak kenal..ini kan pulak negeri lain)
Aku jadikan citer nih tuk posting aku nih sebab aku terbaca satu surat dari pembaca kt ruangan forum UTUSAN MALAYSIA ari nih.. kakak tuh menyifatkan tindakan Hasmawi tuh satu tindakan yang gentleman!!! Ish..biar betul kakak nih.. cancelkan majlis kahwin lagi 19 jam dengan antar SMS jerr..then diamkan diri..dikatakan gentleman. Agaknya hasmawi dan tunangnye nih masa bercinta mmg sakan ber SMS kot..tuh larr yang die tak rasa ape-ape bila die antar SMS cancelkan majlis tuh..ini kerr yang dikatakan kecangggihan teknologi??? Naper cerite macam nih diperbesar-besarkan ek..sampai nak saman menyaman…cuba kalo pengantin lelaki tuh orang kat M’sia nih tak kenal pun..ade kerrr sampai liputan meluas camnih? Tak boleh kerr kedua-dua family tuh duduk berbincang cari jalan penyelesaian sama2..cuba faham situasi masing2..
Ini larr kot yang dikatakan bila emosi dah menguasai fikiran..akal yang sihat pun kita tak peduli.
posted by NuRuL @ Friday, December 24, 2004  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home