:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, December 24, 2004  
 
 
home sweet home!!!
aku dah di rumah skrang..ish...minggu lepas balik..minggu nih balik lagi..weekend nih ade kenduri kahwin abang kawan aku Latifah...ktorg mmg dh kenal since dari kecil..family pun dh close sgt..aku yang takde abang nih tumpang meraikan..sama2 nak rasa kemeriahan majlis.
Kali nih balik, aku ajak adik aku ikut jln biasa..sampai kluar tol dari jawi adik aku stop keta suruh aku bawa..mak aii..ikut jln lama nih banyak lori rupenye..cuak gak aku...tapi wat2 maintain jerr...
alih2..sepatutnye perjalanan 2 jam jadi smpi 2 jam setengah. Sebab lalu jln lama kerr aku yang lembab drive ek...ntah larr..tapi alhamdulillah selamat jugak sampai kt umah.
posted by NuRuL @ Friday, December 24, 2004  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home