:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, July 24, 2006  
 
 
huh..menahan sabar dan geram
Sejak semalam sebenarnya hati aku tak tenang..kepala berserabut..atas sebab-sebab yang aku rasa tak perlu aku nak nyatakan disini. Awal-awal pagi, berbalas-balas SMS, sempat juga aku nyatakan risau pasal posting. Tetiba jer, dalam pukul 11 lebih masa aku di klinik temankan opah saudara aku cuci lukanya, terima satu SMS dari Shah. Bunyinya 'nurul, ko dgr kabar angin tak posting kita bulan 1 bukan macam bulan 9 yang sepatutnya' Aduh..tiba-tiba aku rasa macam dihempap batu. 2-3 kali dah aku dgr kabar yang sama.. baru lar terlintas di fikiran, daripada asyik berteka teki why not aku confirmkan sendiri dengan KPM. Tapi, nak dijadikan cerita.. macam-macam hal pulak. Dari bahagian sumber manusia KPM, diorg paskan pada bahagian pendidikan guru..disini pun kata diorang tak uruskan, bagi nombor lain pulak..aku call engage..after lunch aku call tak angkat-angkat pulak..mana pegi suma orang dalam office tuh ntah..macam-macam hal betul. Bukannya aku call nak sembur diorg pun..just nak kan kepastian jer..seksa betul..macam menunggu buah yang tak gugur..aduuuuh!!!
posted by NuRuL @ Monday, July 24, 2006  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home