:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, April 27, 2005  
 
 
LM----> First List!!!
Alhamdulillah... Keluar gak list LM nih..dari 18hb arituh aku dah resah gelisah. Sabar gak aku ngan sistem PPIP yang tak baper sistematik nih. At last..dpt gak aku kt Taiping..SMK TMN TASIK..tak familiar pun skolah nih..tapi tak kisah larr. Untuk member2 aku..aku dh listkan kt bwh nih kalo korang nak tau..baik ati tau member korang nih cek satu2 kt list yg beratus nih.. (hehehe..padahal eager nak tau orang lain dpt kt ner)
Dayah----> SMK Kamunting, Taiping
Fiza----->SM Teknik, Taiping
Ija----->SMK Tmn Inderawasih, Perai
Sue---->SMK Alma, Bukit Mertajam
Aza & Gihardy ------> SMK Dato' Bijaya Setia, Sg. Petani
Aiza----->SMK Sultan Badlishah, Kulim
Asmah-----> SMK Mahang, Kulim
Chah-----> SMK Sungai Acheh, Nibong Tebal
Azam----->SM Teknik Nibong Tebal
Hasni----->SMK Convent Father Barre
Naim, Awi & Shah----->SMK Bagan Serai
Pie-----> SM Teknik Krian
Kak Chaq----->SMK Lunas, Kulim
Shuib----> SMK Tmn RIa Jaya, Sg. Petani
Masya---->SMK Tun Syed Barakbhah, Sg. Bakap
Faizal----->SMK Bandar Sg. Petani

Nama2 yang nih jer larr aku sempat tgk pun..kalo korang nak tau yang orang lain punye gak..check sendiri deh...opss..list yang nih tak confem lagi smpi bulan 6 nih.
posted by NuRuL @ Wednesday, April 27, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home